Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків

Загурська І. С., Шевчук О. П. (2018) Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків. Молодий вчений (4). С. 642–645. ISSN 2304-5809

[img]
Preview
Текст
Download (190kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема виникнення тривожності у підлітків, яка виникає під впливом хвилюю- чих ситуацій, пов’язаних із самовизначенням, міжособистісною взаємодією, розвитком образу «Я». Відмі- чається, що окрім позитивної, мобілізуючої функції, тривожність має деструктивний вплив на особистість, що може виражатися в широкому діапазоні проявів: від зниження рівня самоставлення до абсолютної невпевненості у власних здібностях. Саме тому важливо сприяти усвідомленню учнями факторів, які провокують виникнення підвищеного рівня тривожності та засвоєнню ефективних прийомів її зниження. Досягнення поставлених завдань можливе за допомогою включення підлітків до корекційно-розвивальної програми. Завданнями програми є підвищення впевненості у собі та розвиток самоповаги, а також виро- блення навичок оптимальної взаємодії з оточуючими у ситуаціях, які викликають тривожність.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: тривожність, корекційно-розвивальна програма, психологічна допомога, самоповага, міжособистісна взаємодія
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 18 Груд 2018 15:29
Оновлення: 18 Груд 2018 15:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27842

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу