Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків

Загурська, І. С., Шевчук, О. П. (2018) Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків. Молодий вчений (4). с. 642-645. ISSN 2304-5809

[img]
Перегляд
Text
Download (190kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається проблема виникнення тривожності у підлітків, яка виникає під впливом хвилюю- чих ситуацій, пов’язаних із самовизначенням, міжособистісною взаємодією, розвитком образу «Я». Відмі- чається, що окрім позитивної, мобілізуючої функції, тривожність має деструктивний вплив на особистість, що може виражатися в широкому діапазоні проявів: від зниження рівня самоставлення до абсолютної невпевненості у власних здібностях. Саме тому важливо сприяти усвідомленню учнями факторів, які провокують виникнення підвищеного рівня тривожності та засвоєнню ефективних прийомів її зниження. Досягнення поставлених завдань можливе за допомогою включення підлітків до корекційно-розвивальної програми. Завданнями програми є підвищення впевненості у собі та розвиток самоповаги, а також виро- блення навичок оптимальної взаємодії з оточуючими у ситуаціях, які викликають тривожність.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: тривожність, корекційно-розвивальна програма, психологічна допомога, самоповага, міжособистісна взаємодія
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Інна Загурська
Дата внесення: 18 Груд 2018 15:29
Останні зміни: 18 Груд 2018 15:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27842

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу