Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків

Загурська, І. С. and Шевчук, О. П. (2018) Корекційно-розвивальна робота практичного психолога як форма психологічної допомоги у подоланні тривожності підлітків. Молодий вчений (4). pp. 642-645. ISSN 2304-5809

[img]
Preview
Text
Download (190kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається проблема виникнення тривожності у підлітків, яка виникає під впливом хвилюю- чих ситуацій, пов’язаних із самовизначенням, міжособистісною взаємодією, розвитком образу «Я». Відмі- чається, що окрім позитивної, мобілізуючої функції, тривожність має деструктивний вплив на особистість, що може виражатися в широкому діапазоні проявів: від зниження рівня самоставлення до абсолютної невпевненості у власних здібностях. Саме тому важливо сприяти усвідомленню учнями факторів, які провокують виникнення підвищеного рівня тривожності та засвоєнню ефективних прийомів її зниження. Досягнення поставлених завдань можливе за допомогою включення підлітків до корекційно-розвивальної програми. Завданнями програми є підвищення впевненості у собі та розвиток самоповаги, а також виро- блення навичок оптимальної взаємодії з оточуючими у ситуаціях, які викликають тривожність.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: тривожність, корекційно-розвивальна програма, психологічна допомога, самоповага, міжособистісна взаємодія
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Інна Загурська
Date Deposited: 18 Dec 2018 15:29
Last Modified: 18 Dec 2018 15:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27842

Actions (login required)

View Item View Item