Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота

Пирог, Г. В., Коробко, Д. (2018) Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки, 2 (2). pp. 66-71. ISSN 2312-3206

[img]
Preview
Text
Download (636kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито результати психодіагностичного дослідження особливостей професійного самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах і виховуються в інтернаті. Проаналізовано зміни у професійних планах, професійній готовності, професійній спрямованості та стратегіях вибору професії вихованців інтернату в результаті проведення корекційно-розвивальної програми.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійне самовизначення, старшокласники, які знаходяться у складних життєвих обставинах (СЖО), професійні плани, професійна готовність, професійна спрямованість, мотивація вибору професії
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Ганна Пирог
Date Deposited: 17 Jan 2019 15:34
Last Modified: 17 Jan 2019 15:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27926

Actions (login required)

View Item View Item