Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу

Білюк, І. Л. (2017) Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу. Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог (67). pp. 45-51.

[img]
Preview
Text
Download (480kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: логотип, вербальний елемент, візуальний елемент.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: лаборант Оксана Мозговенко
Date Deposited: 28 Jan 2019 12:47
Last Modified: 28 Jan 2019 12:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27985

Actions (login required)

View Item View Item