Білюк, І. Л. (2017) Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу. Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог (67). pp. 45-51.
|
Text
Download (480kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | логотип, вербальний елемент, візуальний елемент. |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | лаборант Оксана Мозговенко |
Date Deposited: | 28 Jan 2019 12:47 |
Last Modified: | 28 Jan 2019 12:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27985 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |