Білюк, І. Л. (2016) Брендинг міст в англомовному комунікативному просторі: вербальна і візуальна складові. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Text
Download (589kB) | Preview |
Abstract
У дисертації досліджено особливості реалізації брендингу міст в англомовному комунікативному просторі. Проаналізовано та узагальнено основні атрибути брендингу міст, які виражені різноманітними вербальними та візуальними складовими. З’ясовано способи креолізації логотипів міст. Розкрито зміст поняття "слоган міста". Виявлено лексико-семантичні особливості слоганів міст і здійснено семантичний аналіз метафоричних назв міст. Досліджено веб-сайти міст як засіб реалізації стратегії інформування про місто у віртуальному середовищі. Установлено семантичну спільність між виокремленими лексичними одиницями в слоганах міст і на веб-сайтах міст. Визначено способи підвищення експресивності в традиційній і мультимедійній рекламі міст у сучасному комунікативному просторі. Описано синтаксичні, семантичні та прагматичні особливості вживання мовних / немовних знаків у традиційній і мультимедійній рекламі міст. Розкрито роль емблем та слоганів спортивних і культурних подій у конструюванні іміджу міста.
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | брендинг, вербальний / візуальний компонент, знак, комунікативний простір, креолізація, логотип, метафорична назва, реклама, слоган. |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | лаборант Оксана Мозговенко |
Date Deposited: | 28 Jan 2019 12:48 |
Last Modified: | 28 Jan 2019 12:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27986 |
Actions (login required)
View Item |