Брендинг міст в англомовному комунікативному просторі: вербальна і візуальна складові

Білюк, І. Л. (2016) Брендинг міст в англомовному комунікативному просторі: вербальна і візуальна складові. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
Text
Download (589kB) | Preview

Abstract

У дисертації досліджено особливості реалізації брендингу міст в англомовному комунікативному просторі. Проаналізовано та узагальнено основні атрибути брендингу міст, які виражені різноманітними вербальними та візуальними складовими. З’ясовано способи креолізації логотипів міст. Розкрито зміст поняття "слоган міста". Виявлено лексико-семантичні особливості слоганів міст і здійснено семантичний аналіз метафоричних назв міст. Досліджено веб-сайти міст як засіб реалізації стратегії інформування про місто у віртуальному середовищі. Установлено семантичну спільність між виокремленими лексичними одиницями в слоганах міст і на веб-сайтах міст. Визначено способи підвищення експресивності в традиційній і мультимедійній рекламі міст у сучасному комунікативному просторі. Описано синтаксичні, семантичні та прагматичні особливості вживання мовних / немовних знаків у традиційній і мультимедійній рекламі міст. Розкрито роль емблем та слоганів спортивних і культурних подій у конструюванні іміджу міста.

Item Type: Thesis (Other)
Uncontrolled Keywords: брендинг, вербальний / візуальний компонент, знак, комунікативний простір, креолізація, логотип, метафорична назва, реклама, слоган.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: лаборант Оксана Мозговенко
Date Deposited: 28 Jan 2019 12:48
Last Modified: 28 Jan 2019 12:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27986

Actions (login required)

View Item View Item