Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту

Войналович, Л. П. (2018) Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика» (34). с. 95-97.

[img]
Перегляд
Text
Download (144kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена дослідженню стилістичних особливостей реклами на матеріалі сучасних англомовних текстів. З’ясовано, що в англомовному рекламному тексті використовуються різноманітні засоби та прийоми задля створення певних стилістичних ефектів метою яких є спонукати потенційного покупця до придбання відповідного рекламованого товару та стимулювати збут продукції.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: реклама, стилістичні особливості, рекламний дискурс, стилістичні засоби і прийоми, фігури заміщення, фігури суміщення.
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: лаборант Оксана Мозговенко
Дата внесення: 28 Січ 2019 13:06
Останні зміни: 28 Січ 2019 13:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28015

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу