Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту

Войналович, Л. П. (2018) Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика» (34). pp. 95-97.

[img]
Preview
Text
Download (144kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню стилістичних особливостей реклами на матеріалі сучасних англомовних текстів. З’ясовано, що в англомовному рекламному тексті використовуються різноманітні засоби та прийоми задля створення певних стилістичних ефектів метою яких є спонукати потенційного покупця до придбання відповідного рекламованого товару та стимулювати збут продукції.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: реклама, стилістичні особливості, рекламний дискурс, стилістичні засоби і прийоми, фігури заміщення, фігури суміщення.
Subjects: P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: лаборант Оксана Мозговенко
Date Deposited: 28 Jan 2019 13:06
Last Modified: 28 Jan 2019 13:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28015

Actions (login required)

View Item View Item