Войналович, Л. П. (2018) Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика» (34). pp. 95-97.
|
Text
Download (144kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена дослідженню стилістичних особливостей реклами на матеріалі сучасних англомовних текстів. З’ясовано, що в англомовному рекламному тексті використовуються різноманітні засоби та прийоми задля створення певних стилістичних ефектів метою яких є спонукати потенційного покупця до придбання відповідного рекламованого товару та стимулювати збут продукції.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | реклама, стилістичні особливості, рекламний дискурс, стилістичні засоби і прийоми, фігури заміщення, фігури суміщення. |
Subjects: | P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | лаборант Оксана Мозговенко |
Date Deposited: | 28 Jan 2019 13:06 |
Last Modified: | 28 Jan 2019 13:06 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28015 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |