Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу

Григор'єва, Т. Ю. (2017) Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (76). pp. 17-22.

[img]
Preview
Text
Download (363kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу під час вступно-корективного курсу із застосуванням інтегрованого підходу. Виокремлено основні фонетичні знання і навички, якими повинен оволодіти студент під час курсу, і методичні принципи, які забезпечують інтеграцію завдань з іноземної мови. Визначено характерні труднощі при формуванні фонологічної компетенції. З метою підвищення якості і рівня сформованості даного виду компетенції запропоновано алгоритм опрацювання фонетичного матеріалу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтегрований підхід, фонологічна компетенція, комунікативний метод, фонетичні навички.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: лаборант Оксана Мозговенко
Date Deposited: 29 Jan 2019 15:22
Last Modified: 29 Jan 2019 15:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28019

Actions (login required)

View Item View Item