Григор'єва, Т. Ю. (2017) Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (76). pp. 17-22.
|
Text
Download (363kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу під час вступно-корективного курсу із застосуванням інтегрованого підходу. Виокремлено основні фонетичні знання і навички, якими повинен оволодіти студент під час курсу, і методичні принципи, які забезпечують інтеграцію завдань з іноземної мови. Визначено характерні труднощі при формуванні фонологічної компетенції. З метою підвищення якості і рівня сформованості даного виду компетенції запропоновано алгоритм опрацювання фонетичного матеріалу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інтегрований підхід, фонологічна компетенція, комунікативний метод, фонетичні навички. |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
Depositing User: | лаборант Оксана Мозговенко |
Date Deposited: | 29 Jan 2019 15:22 |
Last Modified: | 29 Jan 2019 15:22 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28019 |
Actions (login required)
View Item |