Мовні засоби мініпулятивного впливу в англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі автомобільної реклами)

Білявський, Є. Є. (2018) Мовні засоби мініпулятивного впливу в англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі автомобільної реклами). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 23-27.

[img]
Preview
Text
Download (223kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: лаборант Юлія Харчишина
Date Deposited: 31 Jan 2019 09:51
Last Modified: 31 Jan 2019 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28112

Actions (login required)

View Item View Item