Розвиток фізичних якостей студенток 17–18 років засобами сучасних танців і хореографії на заняттях з фізичного виховання

Власюк, О. О., Борисова, Ю. Ю., Федоряка, А. В. (2018) Розвиток фізичних якостей студенток 17–18 років засобами сучасних танців і хореографії на заняттях з фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (6). с. 20-27. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (660kB) | Перегляд

Опис

Актуальність теми дослідження. З метою вдосконалення процесу фізичного виховання у ЗВО необхідно максимальне залучення студентів до фізкультурно-оздоровчих занять, заснованим на найбільш популярних видах рухової діяльності, зокрема з використанням елементів різних танцювальних напрямів. Ці захоплюючі й корисні заняття оздоровчою фізичною культурою здатні покращити емоційний фон, підвищити загальну і моторну щільність заняття, в кінцевому підсумку покращуючи ефективність процесу навчання в цілому. Заняття з такою спрямованістю може отримати найбільш високий рейтинг серед студентської молоді. Мета дослідження – експериментально обґрунтувати систему занять сучасними танцями і хореографією в системі фізичного виховання студенток 17–18 років для підвищення рівня фізичної підготовленості. При проведенні експерименту застосовувалися такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури; анкетування; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; медико-біологічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Результати роботи та ключові висновки. Експериментальна система занять передбачала вивчення елементів сучасного танцю різних напрямків під час основної частини заняття з фізичного виховання; кількісний аналіз показників фізичної підготовленості студенток показав, що в експериментальній групі після експерименту велика частина показників має статистично значущі (р<0,05; р<0,01) зміни порівняно з показниками контрольної групи; використання експериментальної системи практично за всіма показниками забезпечило досягнення більш високих нормативів фізичної підготовленості; у результаті проведених досліджень було виявлено, що після експерименту показники індексу Руф’є та силового індексу як в експериментальній, так і контрольній групах вірогідно не змінилися.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: фізична підготовленість, інноваційні технології, рухові здібності
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 31 Січ 2019 19:13
Останні зміни: 31 Січ 2019 19:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28140

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу