Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення

Іванчук, Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 103-105.

[img]
Preview
Text
Download (225kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: лаборант Юлія Харчишина
Date Deposited: 05 Feb 2019 15:53
Last Modified: 05 Feb 2019 15:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28250

Actions (login required)

View Item View Item