Іванчук, Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 103-105.
|
Text
Download (225kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | лаборант Юлія Харчишина |
Date Deposited: | 05 Feb 2019 15:53 |
Last Modified: | 05 Feb 2019 15:53 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28250 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |