Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників

Дмитрієва, С. М. and Бутузова, Л. П. (2016) Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). pp. 166-172. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті представлено якісний та кількісний аналіз результатів емпіричного дослідження психологічних особливостей самооцінки та рівня домагань у період ранньої юності та їх змістовна інтерпретація. Предста-влено вікову специфіку динамічних особливостей проявів самооцінки та рівня домагань старшокласників. Ана-лізуються особливості співвідношення самооцінки та рівня домагань юнаків та дівчат, продемонстровано тенденції взаємозв’язків та відмінностей прояву самооцінки та рівня домагань старшокласників на нижній (10-ий клас) та верхній (11-ий клас) межах віку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: самосвідомість, образ-Я, самооцінка, рівень домагань, афект неадекватності, рання юність.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology
Depositing User: лаборант Наталія Баргілевич
Date Deposited: 22 Mar 2019 13:26
Last Modified: 22 Mar 2019 13:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28601

Actions (login required)

View Item View Item