Махомета, Т. М., Вакалюк, Т. А., Тягай, І. М. (2018) Інформаційно-комунікаційні технології навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри майбутніх учителів фізики й інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання (5 (67)). pp. 173-186. ISSN 2076-8184
|
PDF
Download (638kB) | Preview |
Abstract
У статті запропоновано шляхи впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання дисципліни «Аналітична геометрія та лінійна алгебра» майбутніх учителів фізики, інформатики. Висвітлено актуальність та досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання, інноваційні підходи до організації навчального процесу у вищій школі. Визначено види інформаційно-комунікаційних технологій навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри у педагогічному університеті. Розглянуто можливості використання мережевих технологій у процесі навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри, з’ясовано переваги їх використання для аудиторної та позааудиторної роботи студентів. Продемонстровано способи організації навчальної діяльності студентів з використанням прикладного програмного забезпечення для здійснення ними самоперевірки правильності виконання завдань. Висвітлено форму інтерактивного навчання із використанням ППЗ Gran 3D, що ефективно впливає на підготовку майбутніх учителів. Висвітлено переваги використання мобільних технологій для здійснення перевірки знань студентів. Зазначено особливості використання мобільних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів фізики, інформатики. Зокрема, наведено приклад перевірки знань студентів, використовуючи програму «Plickers», що дає можливість швидко оцінити рівень знань студентів. На прикладах продемонстровано різні способи використання інформаційно-комунікаційних технологій, використання яких у традиційному навчання сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, мотивує їх до самостійної роботи. Зазначено, що навчальний процес із використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання активізує навчально-пізнавальну діяльність студентів, сприяє розвитку творчих здібностей та лідерських якостей, формує самостійність у здобутті нових знань.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології; мережні технології; мобільні пристрої; аналітична геометрія та лінійна алгебра, майбутні учителі |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | доцент Тетяна Анатоліївна Вакалюк |
Date Deposited: | 28 Mar 2019 13:10 |
Last Modified: | 28 Mar 2019 13:18 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28665 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |