Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики

Спірін, О. М. (2009) Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (347kB) | Preview

Abstract

Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – "Теорія і методика професійної освіти". – Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України. – Київ, 2009. ************** У дисертації досліджено теоретичні основи кредитно-модульної системи навчання та розглянуто: методологічні засади розвитку систем вищої освіти, основні характеристики кредитних систем навчання, психолого-педагогічні передумови організації навчального процесу за кредитними технологіями. Спроектовано кредитно-модульну системи навчання вчителів інформатики та виконано: моделювання, дослідження особливостей її проектування на рівні ВНЗ, проектування механізмів заліку і накопичення кредитів, моделювання ступеневої підготовки. Розроблено основні компоненти методичної системи базової підготовки вчителів інформатики за кредитно-модульною технологією та визначено: мету і зміст підготовки; методичні особливості інтеграції такої технології в навчальний процес; засоби побудови та реалізації індивідуальних траєкторій підготовки. Описано хід проведення педагогічного експерименту

Item Type: Thesis (Other)
Uncontrolled Keywords: Ключові слова: кредитно-модульна система, заліковий кредит, заліковий модуль, індивідуальна траєкторія підготовки, учитель інформатики. Ключевые слова: кредитно-модульная система, зачетный кредит, зачетный модуль, индивидуальная траектория подготовки, учитель информатики. Key words: credit-modular system, final credit, credit module, individual training trajectory, informatics teacher
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2361 Curriculum
Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Олег Спірін
Date Deposited: 21 Sep 2009 10:13
Last Modified: 14 Aug 2015 19:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2867

Actions (login required)

View Item View Item