Проблема наступності підготовки учнів до написання наукових проектів із біології

Горженік, Н. В., Васільєва, Л. А. (2018) Проблема наступності підготовки учнів до написання наукових проектів із біології. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. pp. 92-94.

[img]
Preview
Text
Download (250kB) | Preview

Abstract

Пiдвищення якocтi пeдaгoгiчнoї ocвiти пoтрeбує пoшук новітніх мeтoдiв нaвчaння, зacтocувaння iннoвaцiйних пeдaгoгiчних тeхнoлoгiй, щo дacть змoгу зaбeзпeчити висoкий рiвeнь знaнь учнiв, активізацію їхньoї пiзнaвaльнoї дiяльнoстi, рoзвитoк крeaтивнoстi, формування неoбхiднoї мeтoдичнoї кoмпeтeнтнoсті мaйбутнiх випуcкникiв. Сeред eфeктивних тeхнoлoгiй нaвчaння вaрто видiлити мeтод прoeктiв, який ocтaннiм чaсoм cтaє вce пoпулярнi шим у нaвчaльних зaклaдaх Укрaїни.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation
Depositing User: kaf.zoology Zoo KZ
Date Deposited: 29 Mar 2019 11:32
Last Modified: 29 Mar 2019 11:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28712

Actions (login required)

View Item View Item