Літературна творчість як важливий чинник фахового становлення майбутніх учителів початкової школи

Голубовська, І. В., Гаращук, К. В. (2018) Літературна творчість як важливий чинник фахового становлення майбутніх учителів початкової школи. Книга в академічному дискурсі : філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції) / за ред. К. Я. Климової. pp. 137-142.

[img]
Preview
Text
Download (161kB) | Preview

Abstract

Випускники бакалаврату мають усвідомити специфіку красного письменства для дітей, що виразно виявляється на жанрово-тематичному, ідейно-естетичному, сюжетно-композиційному та мовностилістичному рівнях. Даний курс долучає студентів до світової культури, формує в них навички критичної оцінки та ідейно-естетичного аналізу літературних творів. Водночас читання кращих текстів так чи інакше впливає й на самих майбутніх освітян, нерідко викликаючи в них бажання самовиразитися через художнє слово.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Літературна творчість, фахове становлення, початкова школа, вища освіта.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 02 Apr 2019 11:13
Last Modified: 02 Apr 2019 11:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28783

Actions (login required)

View Item View Item