Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг

Бутузова, Л. П. (2018) Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій (3(37)).

[img]
Preview
Text
Download (269kB) | Preview

Abstract

У статті презентовано результати аналізу уявлень та стереотипів студентів-майбутніх педагогів про шкільний булінг, сформованих на основі власного досвіду та спогадів. Показано, що розмаїття таких уявлень актуалізується крізь призму суб’єктивного емоційного переживання усіх рольових структур булінгу: переслідувача, постраждалого та спостерігача. Спонтанно-стереотипне формування досвіду та уявлень про доцільність тих чи інших стратегій поведінки у ситуації шкільного цькування може завадити у майбутньому їх ефективній протидії цьому явищу у професійній діяльності педагога.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: булінг, насилля, психологічна готовність педагога до ефективної протидії булінгу, уявлення та стереотипи про шкільний булінг, ретроспективне дослідження, цькування.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education
Depositing User: лаборант Наталія Баргілевич
Date Deposited: 02 Apr 2019 12:41
Last Modified: 02 Apr 2019 12:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28786

Actions (login required)

View Item View Item