Аутсорсинг маркетингу страхових компаній

Ніколаєнко, С. М. (2017) Аутсорсинг маркетингу страхових компаній. Modern economic research: co-operation, banking, public administration in a decentralized environment.

[img]
Preview
Text
Download (277kB) | Preview

Abstract

Прагнення успішно здійснювати підприємницьку діяльність, підвищувати рівень конкурентоспроможності та фінансову стійкість вимагає від керівництва страхових компаній шукати нові форми та методи управління власним бізнесом. Однією з перспективних моделей господарювання, яка дозволить досягти конкурентних переваг, є аутсорсинг.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 05 Apr 2019 08:07
Last Modified: 05 Apr 2019 08:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28939

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics