Павловська, Л. Д., Павловський, Д. В.
(2017)
Маркетингові дослідження.
[Teaching Resource]
Abstract
У навчальному посібнику наведена робоча програма дисципліни; навчально-методичне забезпечення лекційного курсу та презентації лекцій у Power Point; інструктивно-методичні матеріали до семінарських і практичних занять з конкретними завданнями, задачами, кейсами та прикладами їх вирішення; методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів; запитання до іспиту та прикдад завдання до модульної контрольної роботи; термінологічний словник. Значна увага приділена особливостям сучасних маркетингових досліджень, зокрема, пов’язаних з безбюджетним та Інтернет-маркетингом. Передбачається використання відео майстер-класів провідних вітчизняних та зарубіжних маркетологів.
Item Type: |
Teaching Resource
|
Uncontrolled Keywords: |
У навчальному посібнику наведена робоча програма дисципліни; навчально-методичне забезпечення лекційного курсу та презентації лекцій у Power Point; інструктивно-методичні матеріали до семінарських і практичних занять з конкретними завданнями, задачами, кейсами та прикладами їх вирішення; методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів; запитання до іспиту та прикдад завдання до модульної контрольної роботи; термінологічний словник. Значна увага приділена особливостям сучасних маркетингових досліджень, зокрема, пов’язаних з безбюджетним та Інтернет-маркетингом. Передбачається використання відео майстер-класів провідних вітчизняних та зарубіжних маркетологів. |
Subjects: |
H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: |
Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: |
Інна Олександрівна Клімова
|
Date Deposited: |
05 Apr 2019 10:43 |
Last Modified: |
05 Apr 2019 10:45 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28969 |
Actions (login required)
|
View Item |