Кучерук, О. А. (2017) Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки): наук.журнал (2). pp. 94-100.
|
Text
Download (408kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто проблему побудови й реалізації професійно орієнтованої стратегії риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників з урахуванням ідей акмеології. На основі аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних положень визначено й окреслено ключові стратегічні орієнтири щодо формування риторичної особистості вчителя-словесника, характерною ознакою якої є риторична компетентність. Вказано на перспективність акмеологічних технологій розвитку риторичної особистості фахівця, здатного досягти вершин особистісно-професійного зростання. Наведено критерії реалізації змісту і технологій навчання в межах стратегії професійно-риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | модель навчання; педагогічна риторика; підходи до навчання, проект навчання; стратегічні орієнтири професійно-риторичної підготовки педагогів-словесників; стратегія навчання |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and foreign literature and methods of their teaching |
Depositing User: | Виктория Игоревна Пустохина |
Date Deposited: | 08 Apr 2019 09:15 |
Last Modified: | 08 Apr 2019 09:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29003 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |