Калініченко, О. О. (2016) Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я. «Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах».
|
Text
Download (307kB) | Preview |
Abstract
Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави . Стан здоров’я українців бажає бути кращим. Пріоритетною у сфері охорони здоров’я стає маркетингова політика з її складовими. У статті проаналізована характеристика медичних послуг які необхідно враховувати про розробці маркетингових програм.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | заклад охорони здоров’я, маркетинг медичних послуг, маркетингове дослідження. |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 08 Apr 2019 14:03 |
Last Modified: | 08 Apr 2019 14:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29020 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |