Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я

Калініченко, О. О. (2016) Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я. «Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах».

[img]
Preview
Text
Download (307kB) | Preview

Abstract

Здоров’я нації — базовий чинник стратегічного розвитку держави . Стан здоров’я українців бажає бути кращим. Пріоритетною у сфері охорони здоров’я стає маркетингова політика з її складовими. У статті проаналізована характеристика медичних послуг які необхідно враховувати про розробці маркетингових програм.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: заклад охорони здоров’я, маркетинг медичних послуг, маркетингове дослідження.
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Анастасія Анатоліївна Ковпака
Date Deposited: 08 Apr 2019 14:03
Last Modified: 08 Apr 2019 14:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29020

Actions (login required)

View Item View Item