Роль І місце курсу "Методика навчання математики" у професійній підготовці майбутніх учителів

Королюк, О. М. (2017) Роль І місце курсу "Методика навчання математики" у професійній підготовці майбутніх учителів. Проблеми освіти (87). pp. 157-163.

[img]
Preview
Text
Download (322kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовується важливість курсу "Методика навчання математики" для професійної підготовки майбутнього вчителя математики, набуття професійної компетентності; сформульовано мету, завдання навчальної дисципліни; визначено місце курсу у навчальному процесі фізико-математичного факультету; представлено розробки інструктивно-методичних матеріалів для практичних і лабораторних занять, матеріали для самостійної роботи студентів; активні форми, методи навчання, які використовуються під час аудиторних занять з методики математики та в процесі самостійної роботи студентів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: методика навчання математики, професійна підготовка, методична підготовка, методична задача
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант Діана Петрова
Date Deposited: 09 Apr 2019 07:08
Last Modified: 09 Apr 2019 07:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29037

Actions (login required)

View Item View Item