Професійний розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення методики навчання математики

Королюк, О. М. (2018) Професійний розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення методики навчання математики. Проблеми освіти, 1 (88). pp. 254-261.

[img]
Preview
Text
Download (461kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтувано значення курсу методики навчання математики для здійснення професійного розвитку майбутнього вчителя математики; визначено місце курсу у навчальному процесі фізико-математичного факультету, сформульовано завдання навчальної дисципліни, окресленно шляхи підвищення ефективності навчання; визначено поняття професійний розвиток, самостійна робота, самостійність, методична задача. Особливу увагу в публікації приділено організації навчання під час лабораторних занять із методики математики; представлено розробки інструктивно-методичних матеріалів для самостійної роботи студентів; виділено активні форми, методи навчання, які використовуються під час лабораторних робіт з методики математики та в процесі самостійної роботи студентів.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант Діана Петрова
Date Deposited: 09 Apr 2019 07:12
Last Modified: 09 Apr 2019 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29040

Actions (login required)

View Item View Item