Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації

Дубасенюк, О. А. (2017) Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. (1(13)). pp. 30-40.

[img]
Preview
Text
Download (265kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації в умовах євроінтеграційних процесів. Наведено результати дослідження процесу професійного й особистісного становлення майбутніх учителів протягом навчання у педагогічному виші. Виявлено певні тенденції такого процесу, який має гетерохронний характер, що простежується у ціле-мотиваційній, когнітивній, процесуально-діяльнісній та рефлексивній сферах . Усвідомленому входженню в педагогічну професію сприяє безперервний саморозвиток майбутніх педагогів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійне й особистісне становлення майбутнього педагога, суб’єкт професіоналізації, педагогічна майстерність,тенденції.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 10 Apr 2019 06:02
Last Modified: 10 Apr 2019 06:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29082

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics