Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників

Левківський, А. М. (2008) Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 123-126.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (260kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано оцінювання навчальних досягнень учнів. Здійснено методичний аналіз підготовки майбутніх учителів до використання різних систем оцінювання. Визначено відповідні психолого-педагогічні основи взаємопов’язаної діяльності учнів та учителів. Наведено результати експериментальних досліджень.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 08 Oct 2009 11:00
Last Modified: 14 Aug 2015 19:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2914

Actions (login required)

View Item View Item