Категорія етикетизації в рекламному дискурсі

Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2008) Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 185-188.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (275kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена реалізації категорії етикетизації в рекламному дискурсі з огляду на особливості процесу масової комунікації та з урахуванням його учасників. Розглядаються завдання дискурсу реклами, специфіка впливу реклами на реципієнта. Етикетизацію визначено як категорію рекламного дискурсу, яка сприяє ефективній передачі повідомлення від адресанта до адресата.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 08 Oct 2009 11:10
Last Modified: 14 Aug 2015 19:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2921

Actions (login required)

View Item View Item