Вознюк, О. В. (2019) На пути создания педагогики жизненных фактов: учебное пособие. [Teaching Resource]
|
Text
Download (4MB) | Preview |
Abstract
Навчальний посібник, присвячений викладу основних аспектів педагогіки життєвих фактів, базується на фундаментальних соціально-психологічних закономірностях, відкритих соціальної психологією, відповідно до яких люди не поспішають робити висновки на основі загальновідомого (загальних теоретичних фактів дійсності), але з дивовижною легкістю формують враження про життя на основі яскравих прикладів – емоційно насичених подій, які людині легко актуалізувати за допомогою своїх відчуттів і які, тому, здаються їй більш вірогідними і переконливими, ніж статистична інформація. Педагогіка життєвих фактів являє собою спосіб/методику навчання людини мудрості світу і стратегіям поведінки на базі конкретних/предметних фактів, які виступають правопівкульовими, емоційно-образними сутностями, на основі яких за допомогою процедури традукції (порівняння) можна побудувати систему актуальних знань про світ і людину, що знаходять відображення в тому числі на лівопівкульовому понятійному, абстрактно-логічному рівні. Педагогіка життєвих фактів, що формує конструктивні знання, насичені конкретним змістом, виражає наріжну мету розвитку людини, яка в контексті концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку реалізується в полушарному функціональному синтезі – психофізичній меті людського розвитку, що виражається в стані медитації, творчості, молитви.
Item Type: | Teaching Resource |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 21 Apr 2019 06:56 |
Last Modified: | 21 Apr 2019 06:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29241 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |