Пойта, І. О., Пацалюк, К. О.
(2018)
Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій.
с. 90-93.
Опис
В статті розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування на українському ринку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів Internet-маркетингу. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції та перспективи їх розвитку.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
Internet-маркетинг, електронний маркетинг, маркетинг-мікс, пошукова оптимізація, маркетинг контенту, копірайтинг, SEO Copywriting, вірусний маркетинг. |
Теми: |
H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: |
Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: |
Інна Олександрівна Клімова
|
Дата внесення: |
23 Квіт 2019 12:58 |
Останні зміни: |
24 Квіт 2019 13:32 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29286 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |