Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2009) Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій. Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа та ін.].. pp. 72-76.
|
Text
Download (406kB) | Preview |
Abstract
Розглядається проблема оцінювання якості професійної освіти у контексті сучасних психолого-педагогічних підходів, зокрема актуалізуються важливі завдання з формування компетентного фахівця, які потребують розробки нових критеріїв щодо оцінювання та моніторингу якості професійної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | The problem of evaluation of the quality of professional education in the context of some its actual aspects is analyz¬ed, specifically some important tasks of forming the competent specialist are actualized, which require outworking a new approach as for the estimation and monitoring of quality of the professional education. |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 08 May 2019 05:59 |
Last Modified: | 08 May 2019 05:59 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29356 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |