Дослідження факторної структури процесу оволодіння соціально-педагогічною майстерністю у виховній роботі із старшокласниками

Дубасенюк, О. А. (1999) Дослідження факторної структури процесу оволодіння соціально-педагогічною майстерністю у виховній роботі із старшокласниками. Теоретичні та методичні засади соціально-педагогічної підготовки вчителя : зб. наук.-метод праць. pp. 112-115.

[img]
Preview
Text
Download (343kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано результати дослідження факторної структури процесу оволодіння виховною майстерністю педагогами в роботі з учнівської молоддю. Виявлено, що категорія учнівської молоді представляє для дослідників великий науковий інтерес, оскільки відображає важливий соціальний феномен, обумовлений соціальною ситуацією їх розвитку. У результаті експерименту отримано цілісну інтегральну картину щодо особливостей виховної діяльності педагогів у роботі з учнівською молоддю залежно від рівня їх майстерності за допомогою методу факторного аналізу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 12 May 2019 09:29
Last Modified: 12 May 2019 09:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29392

Actions (login required)

View Item View Item