Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми

Кузнецова, Т. М. (2019) Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності (18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль).. pp. 12-27.

[img]
Preview
Text
Download (273kB) | Preview

Abstract

Головним завданням державної освітньої політики в сучасних умовах є забезпечення сучасної якості освіти, в тому числі і дошкільної. Процес реорганізації всієї системи освіти висуває високі вимоги до організації дошкільної освіти, стимулює пошук нових, більш ефективних підходів до оцінки якості дошкільної освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 27 May 2019 12:53
Last Modified: 27 May 2019 12:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29438

Actions (login required)

View Item View Item