Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект

Гавриловська, К. П., Вигівська, О. В. (2018) Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ: Психологія обдарованості., VI (14). pp. 84-91. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
Text
Download (439kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються основні психологічні механізми формування професійної ідентичності студентів-випускників спеціальності «Психологія»: когнітивний, мотиваційний, емоційний та ціннісний. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій у кар’єрі студентів-психологів. Виявлено, що домінуючими ціннісними орієнтаціями в кар’єрі цієї категорії студентів є «автономія», «служіння добру», «інтеграція стилів життя» та «менеджмент». Майбутні фахівці у сфері психології прагнуть бути незалежними в організації своєї роботи, приносити користь іншим, допомагати у вирішенні життєвих труднощів, організувати своє особисте та професійне життя гармонійно, щоб одна сфера реалізації не заважала іншим, а підштовхувала й допомагала в реалізації задумів та задоволенні потреб.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ідентичність, професійна ідентичність, психологічні механізми формування професійної ідентичності, цінності, ціннісні орієнтації в кар’єрі
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Ксенія Гавриловська
Date Deposited: 02 Sep 2019 13:28
Last Modified: 02 Sep 2019 13:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29777

Actions (login required)

View Item View Item