Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці

Бірук, Н. П. (2019) Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці. Інноваційна педагогіка, 2 (14). pp. 13-17. ISSN 2663-6085

[img]
Preview
Text
Download (212kB) | Preview

Abstract

У статті представлено порівняльний огляд педагогічних феноменів – «наукова школа» та «авторська школа» на основі аналізу праць педагогів із зазначеної проблематики. Відсутність законодавчого підґрунтя у визначенні дефініцій спричинює підміну понять, ускладнює їхню ідентифікацію та викликає суперечки стосовно критеріїв визнання науково-дослідницьких колективів науковими, науково-педагогічними, авторськими, інноваційними чи експериментальними школами. Частіше за все відбувається ототожнення понять саме «наукова школа» та «авторська школа», зумовлене тим, що кожну наукову школу очолює лідер – автор власної розробленої дослідницької концепції, а авторська школа є науковою, оскільки підґрунтям її створення та діяльності слугує науково-дослідницька програма.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: творчість, дослідницька програма, науково-дослідницький колектив, наукова школа, авторська школа, інноваційна школа, експериментальна школа, школа педагогічної майстерності
Subjects: L Education > L Education (General)
Q Science > Q Science (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: доцент Н.П. Бірук
Date Deposited: 10 Sep 2019 07:01
Last Modified: 10 Sep 2019 07:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29803

Actions (login required)

View Item View Item