Бірук, Н. П. (2019) Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці. Інноваційна педагогіка, 2 (14). pp. 13-17. ISSN 2663-6085
|
Text
Download (212kB) | Preview |
Abstract
У статті представлено порівняльний огляд педагогічних феноменів – «наукова школа» та «авторська школа» на основі аналізу праць педагогів із зазначеної проблематики. Відсутність законодавчого підґрунтя у визначенні дефініцій спричинює підміну понять, ускладнює їхню ідентифікацію та викликає суперечки стосовно критеріїв визнання науково-дослідницьких колективів науковими, науково-педагогічними, авторськими, інноваційними чи експериментальними школами. Частіше за все відбувається ототожнення понять саме «наукова школа» та «авторська школа», зумовлене тим, що кожну наукову школу очолює лідер – автор власної розробленої дослідницької концепції, а авторська школа є науковою, оскільки підґрунтям її створення та діяльності слугує науково-дослідницька програма.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | творчість, дослідницька програма, науково-дослідницький колектив, наукова школа, авторська школа, інноваційна школа, експериментальна школа, школа педагогічної майстерності |
Subjects: | L Education > L Education (General) Q Science > Q Science (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy |
Depositing User: | доцент Н.П. Бірук |
Date Deposited: | 10 Sep 2019 07:01 |
Last Modified: | 10 Sep 2019 07:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29803 |
Actions (login required)
View Item |