Мосійчук І. В. (2019) Креативний менеджмент сучасного бізнесу. Економіка. Управління. Інновації (24). С. 16–24. ISSN 2410-3748.
Мосійчук.pdf
Завантажити (458kB) | Preview
Анотація
В статті охарактеризовано поняття «управлінська креативність», виділена сутність розвитку креативності особистості. Визначено, що креативний менеджмент – це управління процесом креативного мислення. Зокрема, розкрито, підходи до трактування поняття «креативний менеджмент» , зазначено,що формування креативного підходу до управління висуває нові вимоги до організаційного проектування і визначає необхідність побудови сучасних структур сучасного бізнесу. Розкрито завдання креативного менеджменту. На основі результатів аналізу, автором встановлено, що нові якості креативних працівників не можна у готовому вигляді «придбати на ринку»; їх можна формувати, розвивати та ефективно використовувати завдяки реалізації унікальних індивідуальних спроможностей персоналу. А також зазначено, що креативний менеджмент представляє собою управління носіями інтелектуального потенціалу підприємства, які створюють нові знання шляхом творчої діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | креативність, управлінська креативність, креативний, креативний менеджмент, розвиток креативності особистості |
Класифікатор: | H Соціальні науки > HG Фінанси |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 18 Жовт 2019 07:09 |
Оновлення: | 18 Жовт 2019 07:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29914 |