Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови

Підлужна, Г. В. (2017) Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти (15(58)). pp. 8-10.

[img]
Preview
Text
Download (311kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. На основі результатів проведеного педагогічного експерименту автор доводить, що рівень розвитку критичного мислення учнів 3-4 класів значно зростає за умов компетентнісного підходу до застосування науково обґрунтованих, дібраних і систематизованих інтерактивних методів та прийомів навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Компетентнісний підхід, критичне мислення, молодші школярі, уроки української мови.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Ст. лаб. Н.І. Бєлова
Date Deposited: 20 Oct 2019 15:01
Last Modified: 20 Oct 2019 15:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29922

Actions (login required)

View Item View Item