Мазяр О. В. (2015) Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку XX століття. Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, VI (11). С. 166–173.
Обдарованість як предмет психологічного дослідженн на початку ХХ століття.pdf
Завантажити (274kB) | Preview
Анотація
Історико-психологічний аналіз показав, що в кінці ХІХ – на початку ХХ століття були окреслені основні підходи до проблеми обдарованості. В межах психології індивідуальності вченими здійснено типологізацію обдарованих осіб, визначена роль пізнавальних процесів, встановлено місце особистісних якостей у розвитку здібностей. При дотриманні деяких помилкових положень вченими подекуди достатньо виважено оцінювалась роль спадковості у формуванні обдарованості. Сформульовані концепції обдарованості здебільшого формувалися в межах емпіричного підходу і вирізнялися ґрунтовним аналізом окремих випадків.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | індивідуальність, особистість, обдарованість, спадковість, вольові здібності, пізнавальні процеси |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Олег Мазяр |
Дата подачі: | 20 Жовт 2019 15:02 |
Оновлення: | 20 Жовт 2019 15:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29923 |