Наївне як естетична категорія в системі художньо теоретичних канонів епічного театру Б. Брехта: маска як засіб створення "ефекту очуження"

Маловицька, Л. Ф. (2009) Наївне як естетична категорія в системі художньо теоретичних канонів епічного театру Б. Брехта: маска як засіб створення "ефекту очуження". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 8-13. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (337kB) | Preview

Abstract

У статті аналізується художньо-теоретична спадщина німецького драматурга, режисера і теоретика театру Б. Брехта. Спираючись на наявні результати історико-літературних, театрально-критичних, біографічних та інших досліджень, автор здійснює спробу комплексного естетичного аналізу першоджерел, теоретичних засад та мистецьких здобутків епічного театру, особливо наголошуючи при цьому на провідній ролі естетичної категорії наївного як філософської квінтесенції брехтівського методу художнього відтворення дійсності.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
P Language and Literature > PT Germanic literature
Divisions: Faculty of History > Department of Philosophy and Political Science
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 22 Oct 2009 10:27
Last Modified: 04 Oct 2016 19:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2994

Actions (login required)

View Item View Item