Формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності

Постова, С. А. and Новіцька, І. В. and Усата, О. Ю. (2018) Формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота (2(43)). pp. 214-220.

[img]
Preview
Text
Download (372kB) | Preview
Official URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25013

Abstract

Переорієнтація освітнього процесу на становлення творчої особистості обумовлює зміни в сучасній педагогічній діяльності, що значною мірою детермінується рівнем готовності вчителя до розвитку творчого мислення учнів, формування якої здійснюється в умовах освітнього середовища вищого освітнього закладу. Метою статті є опис технології формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. Для досягнення мети використовувалися такі методи: теоретичні (аналіз наукових джерел, виявлення достовірних фактів про взаємозв’язки між явищами й процесами та закономірні тенденції їх розвитку, порівняння, моделювання, системно-структурні й системно-функціональні методи), які дозволили узагальнити та систематизувати теоретичний матеріал із досліджуваної проблеми; загальнонаукові (абстрагування, аналіз, синтез, дедукція, індукція, моделювання, аналогія). Успішна реалізація формування готовності майбутнього вчителя інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності не можлива без оновлення змісту навчальних дисциплін та педагогічно доцільного відбору форм, методів, засобів позанавчальної діяльності. Упровадження розробленої технології в діяльності вищого навчального закладу, розробка відповідного методичного забезпечення підготовки майбутнього вчителя інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності сприятиме підвищенню рівня готовності майбутніх учителів до реалізації описаної вище діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: майбутні учителі інформатики, розвиток творчого мислення старшокласників, позанавчальна діяльність, формування готовності майбутніх учителів інформатики, технологія підготовки майбутніх учителів
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Applied Mathematics and Computer Science
Depositing User: доцент О.Ю. Усата
Date Deposited: 04 Nov 2019 07:11
Last Modified: 04 Nov 2019 07:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29984

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics