Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту

Коновальчук, І. М. (2018) Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту. Scientific letters of academic society of Michal Baludansky, 6 (3). pp. 49-53.

[img]
Preview
PDF
Download (333kB) | Preview

Abstract

У статті визначено та проаналізовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту; виділено об’єктивні та суб’єктивні причини недостатнього рівня готовності вчителів до означеного виду діяльності; уточнено сутність поняття "педагогічні умови"; встановлено вплив формування позитивної мотивації на ефективність професійної підготовки студентів до вирішення конфліктів дітей з батьками; представлено мету, завдання та зміст авторського спецкурсу; розкрито потенціал активних та інтерактивних методів навчання у формування готовності майбутніх учителів до надання кваліфікованої допомоги батькам у налагодженні позитивних взаємовідносин з дітьми.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічні умови, підготовка майбутніх учителів до конструктивної взаємодії, активні методи навчання, інтерактивні методи навчання
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 08 Nov 2019 09:31
Last Modified: 08 Nov 2019 09:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30029

Actions (login required)

View Item View Item