Технологія проектування практики в інтегрованій професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів

Прокоф’єва М. Ю. (2009) Технологія проектування практики в інтегрованій професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 47–50.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (255kB) | Preview

Анотація

У статті представлено методологічну основу технології проектування педагогічної практики в умовах інтегрованої професійної підготовки студентів. Розглянуто компоненти технологічного проектування практики, з метою аналізу наслідків впровадження такого проектування. Також відображено шляхи інтеграції в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2009 10:36
Оновлення: 14 Серп 2015 19:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3003

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу