Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності)

Портницька, Н. Ф., Радевич, М. (2018) Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності). Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (14). pp. 214-220. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
Text
Download (863kB) | Preview

Abstract

У статті представлений аналіз структури ціннісно-потребової сфери підлітків, включених до творчої діяльності. Виявлено, що провідними потребами для підлітків є потреби у визнанні, самовираженні, емоційному задоволені. Коло референтних осіб включає експертів, родичів та ровесників. Оцінка експертів виконує не лише стимулюючу, але й гальмівну функцію: підлітки здатні відмовитися від творчих спроб через страх недосконалості власної творчості. Підлітки, що надають перевагу нерегламентованій діяльності, використовують творчі дії (інвенції) як засіб самовираження та самовдосконалення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: творчість, потреби, підлітковий вік, цінності, інвенції
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Наталія Федорівна Портницька
Date Deposited: 08 Nov 2019 22:37
Last Modified: 08 Nov 2019 22:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30075

Actions (login required)

View Item View Item