Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи

Михайлова, О. С., Гуманкова, О. С. (2019) Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи. In: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колексник, Т.В. Завязун. О.О. Євенок, Житомир, pp. 172-188.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

Євроінтеграція української держави детермінує компетентнісний вектор розвитку її освітнього простору. Такий напрям розвитку віддзеркалено в провідних освітніх документах країни, зокрема у Концепції Нової Української школи. У зазначеному документі чітко окреслено перелік ключових компетентностей, якими мають оволодіти учні в процесі набуття шкільної освіти.

Item Type: Book Section
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 11 Nov 2019 22:57
Last Modified: 11 Nov 2019 22:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30111

Actions (login required)

View Item View Item