Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів

Лисак, Г. О. (2009) Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 88-91.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (251kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних умов, що сприяють процесові підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Розглядаються засоби стимулювання механізму самовдосконалення та педагогічної рефлексії в галузі оцінювання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 22 Oct 2009 10:42
Last Modified: 14 Aug 2015 19:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3014

Actions (login required)

View Item View Item