Практикоорієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації

Щерба, Н. С. (2019) Практикоорієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації. "Наукові записки" Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки".

[img]
Preview
Text
Download (275kB) | Preview

Abstract

Основною інновацією сучасної української середньої освіти учнів з інвалідністю є запровадження інклюзивної освіти. На її шляху постає низка перепон, серед яких: неготовність суспільства визнати свою різноманітність позитивним фактором, неготовність учителів адаптувати навчальний процес до можливостей, труднощів і особливих освітніх потреб дітей з інвалідністю та, нарешті, неготовність самих дітей цієї категорії зайняти активну життєву позицію та рухатись до максимально посильної самостійності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Cross-Cultural Communication and Applied Linguistics
Depositing User: лаборант Ю.Ю. Климович
Date Deposited: 12 Nov 2019 12:01
Last Modified: 12 Nov 2019 12:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30145

Actions (login required)

View Item View Item