Аполлонова, С. Ю.
(2009)
Проектування особистісно-розвивального середовища для дітей молодшого шкільного віку.
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44).
с. 105-109.
Опис
Виявлено технології особистісно-орієнтованого навчанння, подано основні положення в системі поглядів В. Сухомлинського на сутність навчально-виховного процесу, вимоги до проектування особистісно орієнтованої системи навчання, стратегії та методи навчання (за різними класифікаціями), основні вимоги до особистісно-орієнтованого уроку та засоби досягнення мети особистісно-орієнтованого уроку; запропоновано орієнтовну структуру уроку, створену для школи І ступеня та практичні елементи окремих етапів уроку.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |