Проектування особистісно-розвивального середовища для дітей молодшого шкільного віку

Аполлонова С. Ю. (2009) Проектування особистісно-розвивального середовища для дітей молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 105–109.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (278kB) | Preview

Анотація

Виявлено технології особистісно-орієнтованого навчанння, подано основні положення в системі поглядів В. Сухомлинського на сутність навчально-виховного процесу, вимоги до проектування особистісно орієнтованої системи навчання, стратегії та методи навчання (за різними класифікаціями), основні вимоги до особистісно-орієнтованого уроку та засоби досягнення мети особистісно-орієнтованого уроку; запропоновано орієнтовну структуру уроку, створену для школи І ступеня та практичні елементи окремих етапів уроку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2009 11:00
Оновлення: 14 Серп 2015 19:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3018

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу