Технології особистісно орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної початкової школи

Карпушенко, Г. А. (2009) Технології особистісно орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 116-120.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (275kB) | Preview

Abstract

У статті запропоновано структурно-логічну модель педагогічного процесу та представлено апробовані технології особистісно орієнтованого навчання і виховання молодших школярів. Розкрито роль інтерактивних методів, групової та парної роботи у формуванні в учнів уміння вчитися. Розглянуто переваги використання диференційованого підходу в успішному навчанні дітей молодшого шкільного віку.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 22 Oct 2009 11:08
Last Modified: 14 Aug 2015 19:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3020

Actions (login required)

View Item View Item