Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів

Смагін І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). С. 10–14.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (281kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються традиційні методологічні засади дослідження теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Пропонується авторська методологія дослідження, побудована на системно-синергетичному підході. Пропонується вивчати теорію і практику творення навчальних книг у контексті відповідних освітніх систем.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Z Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > Z004 Книги. Написання. Палеографія
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Жовт 2009 08:22
Оновлення: 14 Серп 2015 19:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3045

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу