Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів

Смагін, І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). pp. 10-14.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (281kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються традиційні методологічні засади дослідження теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Пропонується авторська методологія дослідження, побудована на системно-синергетичному підході. Пропонується вивчати теорію і практику творення навчальних книг у контексті відповідних освітніх систем.

Item Type: Article
Subjects: Z Bibliography. Library Science. Information Resources > Z004 Books. Writing. Paleography
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 23 Oct 2009 08:22
Last Modified: 14 Aug 2015 19:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3045

Actions (login required)

View Item View Item