Куранова, К. О.
(2019)
Особливості мотивації геймерів у підлітковому та дорослому віці.
[Експеримент]
Опис
В період інформаційно-технологічної революції неможливо усвідомити життя людини без використання цілої низки існуючих гаджетів та комп’ютерних програм. Взаємодія людини з технологіями проходить постійно: під час роботи, на відпочинку, на вулиці, вдома тощо. Вдосконалення новітніх комп’ютерних технологій супроводжується розробкою віртуальних ігор, які знайшли мільйони прихильників по всьому світу. В сучасному суспільстві навіть виникла нова субкультура – геймерство.
Термін «геймер» запозичений з англійської мови й означає людину, що захоплюється іграми, у сучасному розумінні – саме комп’ютерними іграми. Геймери є носіями певної моделі взаємодії з існуючим соціумом, основу якої складають як зовнішні особливості віртуальної гри, так і внутрішні, власне психологічні, характеристики гравців. Для з’ясування психологічних особливостей геймерства взагалі і, зокрема, наслідків захоплення віртуальними іграми для людини важливо розуміти те, чому люди залучаються до них та відчувають стійкий інтерес до процесу гри.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |