Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі

Спірін, О. М. (2000) Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі. Проблеми освіти (22). pp. 31-43.

[img]
Preview
Text
Download (199kB) | Preview

Abstract

У статті розв'язуються завдання підготовки студентів фізико-математичного факультету педагогічного вузу, з одного боку, для формування їх інформаційної культури, а з другого, - для забезпечення викладання студентами окремих спеціальностей курсу інформатики у середніх навчальних закладах. Визначено зміст та обсяг навчального матеріалу, відповідні форми організації навчального процесу при вивченні основ штучного інтелекту: модульна система організації навчального процесу, диференційований підхід та рейтинговий контроль знань студентів. Такі форми та підходи пропонуються до впровадження у процес викладання основ інформатики та обчислювальної техніки на фізико-математичному факультеті педагогічного вузу при вивченні питань, пов’язаних з основами штучного інтелекту. Для реалізації вказаних форм та підходів необхідно визначено різнорівневі програмні вимоги щодо знань, умінь та навичок студентів з основ штучного інтелекту.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: диференційований підхід, рівнева диференціація, штучний інтелект
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Applied Mathematics and Computer Science
Depositing User: Олег Спірін
Date Deposited: 12 Jan 2020 17:31
Last Modified: 12 Jan 2020 17:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30456

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics